Re: jaki minikomputer na serwer

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 23:46:50 MET

>W takim razie nie potrzebujesz serwera.

O czym ty chlopczyku mowisz ? Ile masz latek ? Czytanie juz za toba ?
Czytaj prosze ze zrozumieniem.
Aha, nie wiem czy wiesz ale sa tacy ludzie ktorym sie nic nie udaje, tzw.
no future mass, ktorzy nie wnosza zadnego pozytku do spoleczenstwa, tylko
zyja by przeszkadzac innym. Byleby mowic, czuc sie potrzebnym, prowadzic
dialog z innymi.

> Netbook na serwer? Może jeszcze z zielonym HDD? To ma być wydajne? No, ale
> skoro tak musi być ...

ale wpieniaja mnie takie dupne komentarze. Co twoj post wniosl do dyskusji
? Tak, bedzie on pracowal z zielonym dyskiem b...e, podlaczonym na USB
2.0, Toshiba, bo takowy akurat posiadam (link ponizej) i nie jest mi moc
komputera potrzebna a jedynie jako magazyn do zrzucania danych/logow. Znow
dales znac, ze nie wiesz co oznacza slowo serwer...
http://www.neo24.pl/dysk-twardy-toshiba-640gb-serie-art-green-%28hddr640e04eg-cs%29.html

A w telewizji to chyba maja "mega kompjutery" skoro dają sygnał na
taaaaakie duze ekrany w domach, co nie ?

Czlowiek produkuje sie, tlumaczy, ale ni ch...ja, inni wiedza lepiej.
Sugeruja cos innego, kwestionuja moj wlasny przemyslany wybor zgodnie z
wymogami specjalistycznej aplikacji i w zasadzie nie znaja sie na
nowoczesnych technologiach.

Powiem ci chlopczyku ze ja mialem 2,5 calowy dysk twardy jak ty jeszcze
chodziles z dyskietkami i plytami CD i w ogole nie miales pojecia jaka jest
roznica pomiedzy USB 1.0 a 1.1 lub ze w ogole takie cos istnieje. Skad go
mialem ? Znow bedziesz lazł w drugą stronę i odbiegal od tematu ?

Japitole, koniec z grupami bo sie robi totalna zenada. Same g....y siedza w
necie i juz nie da sie rozmawiac po ludzku. Wszystko tlumacz jak b...m,
uzasadniaj, wyprowadzaj ich z bledu ale na nic to, oni wiedza lepiej. Do
robory by sie wziely a nie siedziec na dupie przed ekranem i plesc glupoty.

Dla zainteresowanych tematem:

Coz, jak juz wspomnialem, kupilem Asusa Eee 900 i sprawdza sie w moim
przypadku. Jest na nim Debian 5 i tylko jest maly problem z karta sieciowa,
ale z racji ze ma wiecej niz jeden port USB, to zaaplikuje mu jeszcze NIC-a
na USB.