Re: ASUS U3S6 - ktos sie tym bawil?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 23:29:42 MET

On Sun, 9 Jan 2011, ggs wrote:

> Jakbys mogl blizej o co w tym wielo- lub jedno- chodzi .

  Napisałem: z p. widzenia połączenia do systemu są dwie "strony":
z jednej masz fizyczne porty SATA, z drugiej wirtualne dyski wystawione
do systemu.
  Widziane kontrolery PCI-E, choć ma wiele portów (umożliwiają
podłączenie wielu dysków), może wystawić tylko jeden dysk
wirtualny.
  Nie ma możliwości podłączenia dwu dysków i wystawienia obu
jako JBOD.

> Jak widac tylko USB3

...kompatybilne z USB2, prawda? ;)

> JBOD to w pewnym sensie RAID

  Nie przesadzaj.

> Bez problemu.

  Ha, ale *który* :) (i wszystkie warunki razem).

> Nie wykazuje , uzywam jej tylko do USB jak dotad , praca bez zarzutu.

  A to dziękuję :)
  Niemniej z powodu potrzeby możliwości użycia x1 trzeba by się rozejrzeć
(niespiesznie) za czymś innym.

pzdr, Gotfryd