Re: Wysyłka HDD do Western Digital.

Autor: 4CX250 <taunusmtv_at_poćta.łonet.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 12:02:35 MET

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:igeo85$ocq$1@inews.gazeta.pl...

> Ja bym zadzwonil i zapytal jakie sa zasady przyjmowania na
> gwarancje. Zawsze mozesz sprobowac wyslac do bardziej cywylizowanego
> kraju, gdzie klienta nie traktuje sie z gory jak wroga i oszusta.
>
> http://support.wdc.com/warranty/rmaaddress.asp?custtype=end&lang=en

Wiem narazie tylko tyle że wysyłka jest pod adres w Warszawie ale oni
tylko firmą spedycyjną są która współpracuje z WD i nawet nie
zaglądają do przesyłki tylko przesyłają dalej do Holandii.
Wysłałem maila do WD Europe z zapytaniem ze zdjęciem tej naklejki.
Czekam na odpowiedź, ale raczej stawiam krzyżyk na tym dysku gdyż
przypomniałem sobie że kiedyś gdy miałem z nim problemy to go
formatowałem niskopoziomowo za pomocą programu HDD Low Level Format
Tool a nie wiem czy to jest dopuszczalne na gwarancji.

Marek