Re: Brother-tusz

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 00:18:28 MET

W dniu 2011-01-09 22:00, JoteR pisze:
> "animka" napisa艂a:

> Bo nie op艂aca si臋 zamawia膰 jednego "naboju" - ja zam贸wi艂em ca艂y komplet,
> wi臋c koszt przesy艂ki jako艣 si臋 roz艂o偶y艂, wysz艂o i tak o po艂ow臋 taniej, ni偶 w
> pobliskim "Saturnie".

Wiem, ale pomy艣lalam sobie, 偶e na pocz膮tek nie ma sensu kupowa膰
kompletu, bo jeszcze 3 tusze mam na zapas-opr贸cz 偶贸艂tego (na wszelki
wypadek).

O specjalnych kodach nic nie wiem.

Mo偶e teraz co艣 si臋 zmieni艂o. Wrzu膰 co艣 do koszyka, sprawd偶 ceny
przesy艂ek i potem wywal z koszyka.
Sprawdzi艂es ju偶 jaki艣 tusz (szczeg贸lnie 偶贸艂ty), kt贸ry tam kupi艂e艣?
Nadaje si臋?

> Znowu te Accury? Przecie偶 ju偶 si臋 na nich sparzy艂a艣?

Nie na Accurach, tylko na czym艣 (ju偶 nie pami臋tam czym) z Allegro i na
tuszu spod Stodo艂y. Mam to jeszcze w zakupionych na Allegro chyba, ale
nie chce mi si臋 tam teraz zagl膮da膰.

> "M贸j" listonosz przyni贸s艂 mi to do mieszkania.

A m贸j zas* listonosz trzyma艂 moje wezwanie do s膮du przez 8 roboczych dni
(wys艂ane 29-go) i nawet ksera tego awiza nie mog艂am zrobi膰, bo by to
wygl膮da艂o, 偶e sama sobie dat臋 zostawienia aviza przeprawi艂am. Wezwanie
odebra艂am w pi膮tek na poczcie ( a mia艂am i艣膰 po to dopiero w
poniedzia艂ek). Sprawa w poniedzia艂ek. Na t臋 spraw臋 czeka艂am od m-ca
czerwca 2010 roku.

--
animka