Re: jaki minikomputer na serwer

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 18:17:16 MET

> Serwer nie jest dla pani Basi, a poza tym powinien chodzić na okrągło.
> Zamiast wymyślać proch proponuję jeden z tanich NAS-ów. Też komputer tyle,
> ze wyspecjalizowany. Nawet potrafi się sam włączyć bez potrzeby korzystania
> z jakiegokolwiek wyświetlacza.

Jeżeli wybierzesz dobre rozwiązania to i nawet pani Basia po jakimś czasie
będzie informatykiem :)
Błędnie założyłeś że potrzebuję NAS-a. Czasem trzeba coś tak klepnąć na
ekranie.

Dobra, kończę wątek, bo widzę nic z tego dyskusji nie wyniknie jeżeli ktoś
pyta się mnie po co mi ekran. Idę jutro po jakiegoś netbooka za 800. W
końcu to nie ja płacę ;)

Dzięki za sugestie wszystkim!