Re: nvidia 6100 - wspomaganie mpeg2

Autor: maX <averwywalto_at_interia.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 14:28:58 MET

Użytkownik "Marx" <marx@nospam.nospam.com> napisał w wiadomości
news:9pp4u7-6ui.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
> Potestowałem i wyszło na to że może pod windows owszem jakieś wspomaganie
> jest

Nie może tylko napewno. Sprawdziłem na PowerDVD i działa, po włączeniu
"Hardware Acceleration" znacznie spada użycie CPU. Co ciekawe przy
odtwarzaniu plików 720p mp4 (MPEG-4) też działa akceleracja sprzętowa, mimo
że 6100 jej formalnie nie miał w tym zakresie. Dxvachecker też zgłasza dość
dużą ilośc funkcji Video, jestem niemal pewien że gdy to kiedyś sprawdzałem
to ich lista była znacznie krótsza. 6100 to niemal to samo co 6150, być moze
programista nVidii pisząc drivery dla 6100 zapomniał że na 6100 miał usunąć
akceleracje sprzętową i zostały takie same funkcje jak dla 6150 (który już
miał standardowe Purevideo, jak dla reszty Geforce 6x00).

> ale pod linuxem nie ma
> Marx

Nie znam sie na linuxie, ale hardwarowo akceleracja DVD napewno jest. Może
spróbuj innego playera albo innej wersji driverów.