Brother-tusz

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 13:35:15 MET

Moja głupia drukarka komunikowała, że ma mało tuszu niebieskiego, potem
raptem skończył jej się czerwony, chociaz bylo sporo w pojemniku.
Wymienilam niebieski i czerwony to teraz na zdjęciu wydrukowała żółty na
różowo. Przeprowadziłam czyszczenie tuszy, wydrukowałam test kolorów i
na tym teście nie było żółtego! W tym miejscu było biało.
Nie mam już cierpliwości do tej drukarki. Pożera więcej pieniędzy niż
Lexmark, do której tusze oryginały kosztują 120 zl i starczają na rok.
http://www.2shared.com/photo/ybqfQqqk/Tusz.html?

--
animka