Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 16:51:39 MET

Dnia 2011-01-08, o godz. 11:25:50
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

> A, to jest to coś małe, poręczne i niedrogie, całkiem jak
> gilotyna ;)

"O na przykład" - chyba nie zauważyłeś tej frazy ;-) Są i mniejsze i
większe. U mnie sprawdza się do produkcji skryptów na szkolenie - jak
pisałem wcześniej właśnie - usieciowione ksero poleasingowe pracujące
jako drukarka właśnie z modułem do szycia. Zero roboty poza włożeniem
papieru, tonera i zszywek. No i oczwyiście oprócz złożenia wydruku.

Zdrówko