głośniki z automatyczną funckją STANDBY

Autor: lopez <saziarno_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 23:49:16 MET

witam
muszę kupić głośniki do komputera bo stare 8 letnie logitechy szlag trafił i
chciałem koniecznie kupić coś takiego co posiada automatyczny STANDBY.
Poprzednie głośniki logitecha, które miałem, w momencie jak przez 15 minut nie
wyczuwały sygnału, samoczynnie przechodziły w stan standby i nie buczały w
nocy!!, nie mówiąc o tym że pewnie mniej żarły prądu. Po włączeniu, kiedy
wyczuły sygnał dzwiękowy, włączały się też same. Wiem, że można kupić coś
takiego z pilotem, można też podchodzić i wyłączać w kolumnie przycisk POWER,
ale mam nadzieję, że poradzicie mi coś, jakiegoś producenta który oferuje
takie rozwiązania. Byłem w sklepie, myśląc że logitech coś takiego oferuje ale
wydaje mi się, że sprzedawca nie wiedział albo nie firma zrezygnowała z tego.
Aha, interesują mnie głośniki 2 albo 2.1.
napaliłem się na takie: Genius SP-HF1800A ale coś mi się wydaje że przechodzą
automatycznie w tryb Standby. Polećcie proszę coś ciekawego z taką funkcją w
cenie < 300 zł.
pozdrawiam
sazia