Re: Jak xls zapisac w XML ?

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 19:51:32 MET

1. Jeśli błąd pojawia się od razu, pewnie brakuje Ci czegoś. U mnie
pomogło zainstalowanie paczki openoffice.org-gcj, bez której faktycznie
openoffice nie umiał eksportować do XML-a.
2. Twojego dokumentu faktycznie nie można wyeksportować, program mieli,
mieli, mieli, mieli, po czym kulturalnie wyświetla błąd (z innymi
plikami nie mam problemów). Nie wiem, dlaczego, nie bardzo mam pomysł.
3. Zwróć uwagę, o jaki konktretnie XML chodzi, bo może szanowne
Ministerstwo miało na myśli format Excela XLSX - od wersji 2007 w
standardzie, a do starszych wersji były patche (przynajmniej do importu)
Wg msdn.com jest to teĹź XML
  http://blogs.msdn.com/b/excel/archive/2006/07/20/671995.aspx

g.