Re: głośny Wentylator Procesora

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jan 2011 - 15:43:57 MET

Dnia Thu, 06 Jan 2011 14:19:02 +0100, BartekK napisał(a):

> Chodzi bez problemu. Problemem jest tylko wielkość/powierzchnia radiatora :)
> Niektórzy (chyba marketoidy) myślą że jest to zależność liniowa - że jak
> na jednym końcu wykresu jest sytuacja "wieeelki radiator, brak
> wentylatora", to na drugim można postawić "jebitny wentylator, wyjący
> jak trąba powietrzna" i (prawie) brak radiatora... a wentylator z
> plastiku jest dużo tańszy niż miedz/aluminium... więc wiadomo w którą
> stronę księgowi chcieliby iść...

Tak mi się tylko skromnie wydaje, że właśnie jebitny wentylator, to często i
gęsto nie wyje niczym trąba powietrzna. Za to małe popierdółki mają to do
siebie, że je słychać... Mocno...

[  Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest.               ]
[                            (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]