Re: wymieniłem procesor...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 22:22:15 MET

<hnacikk@pocztaa.onett.pl> napisał:

> Czyli wcale niekoniecznie.

Akurat niedawno miałem okazję widzieć, jak wygląda we właściwościach systemu
procesor źle rozpoznany przez BIOS. Jeśli wątkotwórca nie zełgał, to patrz
punkt 1.

> No widzisz. Jednak jest zle.

Jeśli nawet w MU jest źle, to nie jest to zmartwienie akurat *tej* grupy,
która naprawdę nie zajmuje się wpisami w HKLM\System\CCSet\Enum\ACPI.
Następny, który nie raczył przeczytać opisu i FAQ?
FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR