Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 11:53:52 MET

On 4 Sty, 00:53, "Milosz K." <maver...@NOSPAMamorki.pl> wrote:
> Mam pytanie. Jak w praktyce sprawuje sietakie urzadzenie? Chodzi mi o o, czy
> jest to tzw. "pic na wode", czy rzeczywiscie tego rodzaju rozwiazanie daje
> jakies "wymierne korzyscvi"

Ja mam Zalmana z dwoma wiatrakami, nie pamiętam typu, działa bardzo
dobrze z moim lapem z niezbyt wysokiej półki ;)
Teściowej kupiłem też podobną podkładkę ale już z jednym wielkim
wiatrakiem, obie przede wszystkim działają cicho (regulacja prędkości
wiatraków), czytałem że ludki się skarżą na hałas przy innych
podkładkach (czyt. tańszych, bo toto tanie nie jest w porównaniu z
innymi).

Pzdr.
L.