Re: Jaka sieciówka WiFi mini PCI?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 08:20:52 MET

BQB wrote:

> Znawca się znalazł, może swoje słowa poparłbyś faktami

Hehe :D no w dobrym tonie jest narzekać na Intela ;)
Kolega ma zdaje się n620c jak wynika z wątku ciut wcześniej. Ja mam
n610c, który konstrukcyjnie jest taki sam.
1. Z Broadcomem miałem problemy (z suspend i hibernacją), działa mi
Realtek.
2. Założenie antenek to wyzwanie. Trzeba zdemontować wszystko i puścic
kabelki śladem wyjętego modemu. Antenki pod matrycą nie działają.
Obudowa matrycy jest metalowa i ekranuje. Jedną można wcisnąć w tunel
dla BT/Wifi w obudowie matrycy, taki plastikowy pasek. Drugą albo obok
pierszej albo tak jak ja zrobiłem, pod pasek nad klawiaturą.
Fatalna robótka :/

--
Wojtek