Re: DLNA - nic nie warte

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 04 Jan 2011 - 02:59:18 MET

Dnia 3.1.2011, Jasnie napisał(a):

> Czy mi sie tylko wydaje czy DLNA to kiszka?

Niestety, "miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze".

http://gxben.wordpress.com/2008/08/24/why-do-i-hate-dlna-protocol-so-much/
Tu przeczytasz jak to w 2008 roku widział autor uShare.
Ogólnie jest całkowita dowolność na rynku.

> Moj TV (Toshiba) obsluguje bardzo malo formatów.
> Ma wrecz problemy z obsluga JPG.
> Chyba wszystko musialoby podlegac transkodowaniu.
> Pomimo wielu poszukiwań nie udalo mi sie ustalic serwera DLNA, ktory po
> prostu wyswietlalby obrac z komputera na ekranie telewizora..
>
> Ogolnie mam wrazenie, ze DLNA to jakis marketoidalny stwor.

Może to pomoże?
http://www.rbgrn.net/content/21-how-to-choose-dlna-media-server-windows-mac-os-x-or-linux

Ps. Ja akurat nie narzekam. Posiadam spięty UE40B7000 (bez SamyGo) z NAS
Synology i działa prawie wszystko (z tego co potrzebuję) prócz niektórych
MKV, ale te co nie działają to przeważnie pójdą na PS3 odpalane z tego
samego NASa, więc jak dla mnie problemu nie ma.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/