Re: Jaka sieciówka WiFi mini PCI?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 22:02:14 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 03 Jan 2011 21:54:35 +0100
 doszła do mnie wiadomość <iftd2b$oes$1@news.onet.pl>
 od "W.P." <laurentp@wp.pl> :
>Mam laptopa w którym jest gniazdo mPCI na modem. Ponieważ jest mi do
>niczego nie potrzebny chcę go usunąć i wstawić kartę WiFi. Pytanie jaką
>(model/proucent)?
>Wymagania:
>b/g nie n,

Czemu nie n?

>praca z własną anteną (laptop NIE ma wbudowanej anteny WiFi)(!),

Poszukaj, może znajdziesz antenki które można wdusić do tego modelu.

>Linux + Windows (Atheros?)
>niezbyt droga.

>Jakiego modelu szukać?

Ja preferuję chipsety Intela, masz złącze mPci czy mPci-e?
Na allegro znajdziesz całą masę kart.