Re: [OT] Drugi dysk w laptopie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 21:41:15 MET

"marfi" napisał:

> Sam wymyśliłeś te brednie?

Nie, tako rzecze ojciec Lacymon ;->

A moim zdaniem powinno się zawarować, i to w ustawie zasadniczej, że co roku
jeden z tematów maturalnych musi dotyczyć twórczości Stanisława Lema, a
większość jego utworów włączona do kanonu obowiązkowych lektur, nawet
kosztem tzw. klasycznych pozycji, o których uczniowie wyrażają się w zgoła
nieklasycznych słowach. "...ale kto ma pociągnąć na tę krucjatę? Memnogowie?
Arpetuzańczycy może? Pusty śmiech mnie chwyta, a zarazem trwoga!"
A wracając do adrema, pomysł na przyspieszenie laptopa, urządzenia z
definicji bateryjnego, poprzez dołożenie mu drugiego, prądożernego wszak
dysku uważam za hmmm... zbyt trurlowaty.

JoteR