Re: Jaka mala plazma?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 17:34:34 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:yxjwp8sxypqv.dlg@rower.power.pl...
> W Euro po 1790 był. Ale już nie ma.

w Euro za tą cenę kupiłem Panasonika 42" PV8 2 lata temu. Działa
wyśmienicie, ogladałem u znajomych na róznych TV i obraz jest najładniejszy.
Nawet plazma LG i Samsunga miała gorszy obraz (kolorki, ostrość). Może to
kwestia ustawień, u mojej dziewczyny jak zobaczyłem obraz na plaźmie
samsunga to się załamałem, ale pół godziny walki z ustawieniami i obraz
wyląda prawie tak ładnie jak w Panasoniku na ustawieniach domyślnych. :-)