Re: start dopiero za drugim razem

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2011 - 09:00:16 MET

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ifo8bo$di6$1@inews.gazeta.pl...
> mam komputer który startuje dopiero za drugim razem
> włączam prąd, włączam, wyłączam, włączam i dopiero rusza
>
> przy pierwszym włączeniu niby startuje, ale nie ma obrazu, systemu też nie
> ładuje bo nie słychać dysku
>
> chodzi stabilnie, kondensatory ok, różne grafiki byly, pamieci, dyski

I tak masz dobrze.

Ja przy startowaniu słyszę, jak komputer podejmuje 7 prób rozruchu i zawsze
dopiero ósma jest prawidłowa.
Dzieje się tak, odkąd zmieniłem kartę graficzną z GF 7600 na Radeon 9550.
Czyli zmiana poboru mocy z max 35W na max 85.

Też podejrzewam zasilacz, ale póki co - wszystko działa bezawaryjnie od
kilku miesięcy.