Re: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 21:41:03 MET

Dnia Sun, 2 Jan 2011 08:24:36 +0100, marcan napisał(a):

> "GLaF" napisał w wiadomości
> (...)> Masz tam całą masę przejściówek (...) które
> --- Czyli mam je brać pod uwagę jedynie po zakupie"nowej karty"?

- Konwerter nie współpracuje z niektórymi kartami graficznymi,
zintegrowanymi z płytą główną komputera !!!

Jeśli nie jesteś pewien czy będzie on działał z Twoją kartą, zadaj pytanie
sprzedającemu na e-maila!!!

Brak zadania pytania sprzedającemu oznacza że jesteś pewien

"na własną odpowiedzialność" że Twoja karta graficzna będzie działać z
dołączonym programem!!!

W przypadku zakupu na "własna odpowiedzialność" bez zadania pytania i braku
możliwości skonfigurowania karty zwrotów nie przyjmuje!!!

Powyższa informacja dotyczy wszystkich klientów!!!

> --- Tak samo jw.?

UWAGA na tańsze konwertery na kablu Euro, popularne na allegro. Zbudowane
za kilka złotych, na podstawie schematów, które można znaleźć w Internecie.
Nie zadziałają one z wieloma nowymi laptopami / kartami graficznymi.
Wymagają one skomplikowanej konfiguracji, oraz odświeżania obrazu na
poziomie 50Hz - nie do ustawienia na niektórych nowszych laptopach i
kartach graficznych.
TUTAJ kupujesz urządzenie w 100% plug&play, które zadziała z każdym
sprzętem.

To cytaty ze stron aukcji.

--
GLaF