Re: RAM w laptopie

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 21:00:30 MET

W.P. wrote:

> Ktoś mi powie, jeżeli teraz w COMPAQ EVO N620C jest 512MB (doczytałem,
> że to DDR1), to czy slot so-dimm jest obsadzony czy pusty? (Bo nie
> udało mi się odkręcić klapki). I ile do niego można max wsadzić RAMu?

Są 2 sloty, można włożyć 2x1GB
A co masz to wyświetla większość programów z inf. o systemie.
Przykładowo CPU-Z poda Ci ile jakich/jakiego producenta masz na
pokładzie. Swoją drogą zdaje mi się, że pamięci nie są pod przykręcaną
klapką od spodu a zdejmowną górną klapką, tą ponizej klawisza 'Win'
Wypinasz ją poczynając od górnej krawędzi (polecane posiadanie mocnych
paznokci ;) )

--
Wojtek