Re: Drukarki & tusze z chipami

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 20:08:00 MET

W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:
> Aminka, skoro masz blisko do Komputronika to mogłaś wziąć tą drukarkę i
> z nią zajść do nich,

Ty naprawdÄ™ gupik jesteÅ› :-)

>lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu
> zaproponowali tusze AvtiveJet,a,

A po co mam pokazywać. Czy ja w opisie i na obrazku nie widzę?
Jutro zapytam w Komputroniku czy majÄ… tusze ActivejJet i po ile.
Raczej już będę korzystała z tego sklepu do którego linka podał JotteR.

>i byś nie miała problemu z tuszami,

Nie mam już problemu z tuszami. Mam jeszcze oryginały od drukarki.
Włożyłam niedawno żółty-kupiony w Komputroniku.

>a tak jak kupujesz na Allegro jakieś wynalazki to co się dziwisz że
> drukarka padła.

Na Allegro tusze kupiłam jeden i ostatni raz. Drukarka i tak była
wadliwa, bo tusze miała, kończył się raczej czarny tusz, a pokazywała,
że jej czerwonego brakuje. No i miała coś uszkodzone w czarnej kasetce
(może głowicę).Wszystkie tusze jednak były.

> ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i
> jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

Też się przymierzałam do zakupu drukarki Canon, bo Canon to dobra firma,
ale mnie tu otumaniono, żeby kupić kobyłę Brothera. Nie żałuję jednak,
bo dobrze drukuje. Zdjecia też. Tylko nie mogę sobie udarować tego, że
kupiłam taką z faxem (jak ja mam telefon stacjonarny-voip), no i tego,
że musiałam dokupić latarkę, żeby stała obok drukarki, była pod ręka, bo
drukarka nie ma podświetlanego wyświetlacza. Trzeba się schylac po tą
latarkę, żeby podświetlić panel drukarki.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka