Re: Drukarka A2/2 - jest taka?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2011 - 00:43:28 MET

> Witam.
> Niespiesznie rozglądam się za możliwością druku jak w temacie: A2/2.
> Nie, *NIE* A3 :)
> Dwie kartki A4, ale "wzdłuż".

Może powinieneś szukać drukarki do papieru w rolkach, albo takiego
poskładanego, który leży sobie w pudle i drukarka wyciąga go z pudła.
Takiego typowego do wydruków w księgowości.

> [...]
> Znaczy pozwalają ustawić wysoki próg przewijania.
>
> Uprzejmie proszę o wyłączenie z rozważań:
> - drukarek igłowych
> - drukarek wierszowych :P
> - i wszelkich innych postaci sprzętu drogiego
>
> Czy jakaś w miarę popularna drukarka laserowa kolorowa spełnia
> warunek o który pytam, czyli pozwala "przewinąć" papier o rozmiarze
> 210x600 mm (drukujÄ…c na przestrzeni 210x297mm minus ew. margines
> rzecz jasna) bez generowania "błędu papieru"?
> Pytam rzecz jasna o rozwiÄ…zania supportowane, nad rozwiÄ…zaniem
> w postaci przycisku emulujÄ…cego otwarcie obudowy zastanowiÄ™ siÄ™

Nie widziałam druku i możliwości tej drukarki, ale może coś co
potrzebujesz na niej uda się. Można pewnie też drukować w poziomie.
Obsługiwane formaty: A4, A5, A6, B5, B5 JIS, C5, C6, DL, Folio, Oficio,
Letter, Legal, Executive, Monarch, Koperta 10
Inne: Procesor Samsung 400 MHz, Drukowanie N-Up, Drukowanie plakatów,
Emulacja IBM ProPrinter, Emulacja EPSON
http://tanio.pl/Drukarka-SAMSUNG-ML-2850DR--92142-2-2454-12237120.html

--
Szczęśliwego Nowego Roku!