Re: Pilne - jaki netbook kupić?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 30 Dec 2010 - 21:00:00 MET

> To drugie (przeglądanie opinii) może być zadaniem kategorii
> ciężkiej, ze względu na powszechne stosowanie setek odsyłaczy
> i ściąganie na każdej stronie tysięcy kawałków skryptów
> z faftyliona guglów, facebooków i innych takich "analityców"
> i "counterów".

Ludzie weźcie się opanujcie. Mam atoma i normalnie mi strony działają.
Teść ogląda strony WWW namiętnie na stacjonarnym z prockiem Celeron 1GHz
+ 256 ram i też mu działa.

Robicie za markieting sprzedawców sprzętu? Dziewczyna chce podręczny
komputer i dobrze chce...

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego