Re: który ThinkPad ma już LED ?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 30 Dec 2010 - 14:41:31 MET

W dniu 2010-12-30 12:21, Radosław Sokół pisze:

> *Jaki* LED znowu? Bo chyba nie masz monitora z dwoma rodza-
> jami podświetlenia? Chyba, że masz na myśli diodę zamontowaną
> nad wyświetlaczem do podświetlania klawiatury notebooka...

W ustawieniach monitora mam jakieÅ› Power Led. Tu mam w tej chwili
ustawione na 4.
Tak szczerze mówiąc sama już nie wiem co to jest.
Poza tym opcjach podświetlania (pierwszy przycisk na monitorze) mam
Image Vieving, Office Work, Ekonomy, Entertanainmet i OFF. Oczywiście
ustawione na OFF, bo chyba bym oślepła.

--
animka