Re: wymieniłem procesor...

Autor: MAG <gta100_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 10:56:46 MET

a jaka różnica jest w porownaniu z wymianą procka w standardowym blaszaku.
Czy po rozkręceniu obudowy lapa zdejmujesz wiatrak, procek a nastepnie
wstawiasz nowy procek, smarujesz go pastą i dajesz wiatrak czy jest coś
specjalnego?

Użytkownik "darek638" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "MAG" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
>A jaki laptop i procek. Pytam bo dla mnie to w dalszym ciągu jest swojego
>rodzaju ewenement jesli chodzi o wymiany prockow w lapach.

Wymieniłem T5270 na T7700. Różnica jest odczówalna:)

Darek

PS.
Cieciom od NTG (AL) dziękuję.