Re: Wytnij chip

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 27 Dec 2010 - 14:39:11 MET

W dniu 2010-12-27 14:24, animka pisze:

> Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
> Poza tym był rozcieńczony wodą.

A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

> Dzięki.
> Ps. Ostatnio kupiłam malutkiego bluetootha na Alegro za 4 zł. Kosz
> przesyłki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 zł. Na
> przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni, a powinnam czekać góra 3 dni.
> Oczywiście jak listonosz zostawił awizo to poszłam na pocztę po odbiór i
> się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej był za 1.95
> zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
> sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

Za 1,95 nie da się Pocztą Polską wysłać listu poleconego. A do zwykłego
listonosz nie przyniósłby awiza. Więc pewnie te k..wy na poczcie
podprowadziły znaczek, bo ładny był. Poza tym 2 tygodnie w przypadku
priorytetu to żaden wyczyn. Cud że w ogóle doszło.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl