Re: Wytnij chip

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Sun 26 Dec 2010 - 16:39:20 MET

W dniu 2010-12-26 14:57, qwerty pisze:

> producenta (ale i droższy)? Typowe widzenie polaka...

Używam zamienników od lat, dolewam sam tuszu, dosypuję proszku.
Nie widzę żadnych problemów,oszczędności po kilku latach ogromne.
Zabronisz mi, może to coś nieetycznego, złego i w ogóle piractwo jakieś?
Cały świat tak robi i będzie robił dopóki firmy będą utrzymywać
złodziejskie ceny na tusze i tonery.
Ostatnia przebitka, org. tusz kolor do HPDeskjet 6940 70 zł, dobry
zamiennik 18 zł na 4 uzupełnienia, w tym również czarny.To moje,
polaczka, widzenie.