Re: Wytnij chip

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 25 Dec 2010 - 23:21:19 MET

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:if5f34$j2n$1@node1.news.atman.pl...
>- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z
>uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania tuszy chipami.

mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore zliczaj
ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna ignorowac i
drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo jest w HPCP1215.
W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że kasetę trzeba wymienić,
ale nie blokuje drukowania.
Jak jest w atramentĂłwkach to nie wiem, bo nie uĹźywam. :-)