Odp: wyłaczający sie laptop

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 23 Dec 2010 - 20:17:41 MET

?Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ievjkd$gj3$1@inews.gazeta.pl...
> Ale jest podstawowe pytanie czy czyścić samemu (rozbierać) i czy to ma wpływ na
> gwarancje.
> Jak się domyślam serwis chciałby co pół roku brać kasę za normalną eksploatację
> sprzętu.

gdybym mial taki sprzet na gwarancji to by mnie g..o obchodzilo co oni sobie
zycza...
albo jest bezposredni dostep do wentylatora - jak w naprawde duzej czesci
laptopow,
albo jest to ich problem zeby dzialalo tak jak po zakupie (inna sprawa ze wysylka
do
serwisu i powrot to ze 2 tygodnie) i w zyciu nie dostali by za to zlotowki