Re: jaka karta graficzna-pytanie laika

Autor: Joanna <joanna_at_showafrica.co.uk>
Data: Sun 12 Dec 2010 - 09:22:07 MET

On 11 Gru, 22:32, Michal Lukasik <mich...@tlenCUT.pl> wrote:
> Dnia 11.12.2010, Joanna napisa (a):

> Z ciekawo ci. Co dok adnie na to wskazuje?
> Mo e zwyczajnie radiator le przylega? Albo z innych powod w (jak ciasnota
> w budzie) si przegrzewa?

> W zasadzie to szukaj czegokolwiek na AGP tak wydajnego jak tylko pozwala
> bud et.

> Skoro dzia a o to na integrze VIA to IMO nie potrzebujesz niczego
> specjalnie wydajnego. Wolisz nVidia czy ATI/AMD?
> --
>  _____ __________________________
>  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    http://uwolnijlaptopa.pl/
> [...]

Michal,
Dzieki za odpowiedz,
Uwazam, zeto nie problem radiatora.
Komputer w czasie pracy pokazuje bialy ekran podzielony zwykle
czarnymi cienkimi liniami.
Czyscilam w miedzyczasie radiator i uzupelnilam paste pod prockiem,
wiec to raczej nie oni sa ospowiedzialniza problem..
Co do ciasnoty w mojej obudowie, to pewnie tez nie, bo ten zestaw
dlugo jaz tak chodzil i nie bylo zadnych problemow

W kwestii NVidii/Ati to w kilku zrodlach wyczytalam ze Nvidia jest
lepsza, ale to ma byc przejsciowy komputer wiec....

Zastanawiam sie nad jedna sprawai bylabym wdzieczna gdyby ktos mogl mi
doradzic:
znalazlam wydaje mi sie, ze calkiem fajna karte: 6800GT Graphics Card,
WinFast A400 GT TDH (256 MB)
ale ona wymaga zrodla zasilania z plyty glownej.
Wyczytalam, wszystko o plycie glownej i nie wyczytalam tam nic na ten
temat, wiec pewno moja plyta glowna na to nie pozwala.
Jako ze rozkladanie komputera na czynniki pierwsze i ponowne jego
skladanie z uwzglednieniem wiedzy na ten temat nie sa moimi domenami
chcialabym poprosic was o sprawdzenie czy aby na pewno nie podlacze do
mojej plyty glownej karty wymagajacej wlasnego zasilania:
http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/k8-series/k8m800/

gnebi mnie jeszcze temat dwoch monitorow,
Czy jakosc pracy na karcie majacej dwa wyjscia bedzie wyzsza niz na
karcie z jednym wyjsciem i podlaczona "zlodziejka" kablem,
pozwalajacym na rozdzielenie sygnalu?

z gory serdecznie dziekuje za Wasze sugestie

z gory serdecznie dziekuje