Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 11 Dec 2010 - 13:30:30 MET

Jamnior in news:id9hlj$gn3$1@news.task.gda.pl
[....................]
> Dysk o którym piszesz, od 4 miesiecy mam zamontowany w wellandzie
> http://allegro.pl/show_item.php?item=1159215672. Pracuje cichutko, jest
> chłodny. Podłączony jest po e-sata, transfer 60-80kB/s. Jestem zadowolony.

obudowa: już jest w domu, dokladnie taka.
co do dysku: przyszedl mi z morele.pl kurierem, prawie luzem, bez
oznakowania, że to dysk,wiec [jak przyznal kurier]
wiele mogło sie z nim wydarzyć...

PYTANIE 1:
oddac morelom? do licha - sam nie wiem.

PYTANIE 2:
masz ten dokladnie dysk, jak piszesz. Ale podstawowa sprawa: gdzie widzisz
na swoim dysku wymalowane, że to dokladnie "SpinPoint EcoGreen F2EG...itp
itd", a nie każdy inny standardowy dysk samsunga?
Tutaj jest ten dysk:
http://www.ceneo.pl/2657833s
a tutaj naklejka:
http://image.ceneo.pl/data/products/2657833/product.jpg - jak w kazdym
samsungu...
Czyli: po czym poznac, że to spinpoint itp itd?