Re: funkcja rolki w myszce bezprzewodowej

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 17:52:37 MET

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
news:4d010197$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> wtyczke USB, na kt贸rej fabrycznie siedzia艂a przej艣ci贸wka do PS/2; drugi
> kabel jest zako艅czony wtykiem PS/2. Tak wi臋c to wpi膮艂em bez g艂臋bszego
> zastanawiania si臋 - i dzia艂a艂o, w艂膮cznie ze wszystkimi specyficznymi dla
> r贸偶nych aplikacji zachowaniami k贸艂ka myszy.
>
> Ostatnio chcia艂em tego urzyc laptopem, kt贸ry nie ma oczywi艣cie PS/2 -
> wyrzuci艂em t臋 przej艣ci贸wk臋, i wpi膮艂em jeden z kablli do USB. Drugi kabel,
> ten zako艅czony wtyczka PS/2, dynda sobie lu藕no - co mnie zaniepokoi艂o
> tylko na chwile jako 偶e i mysz, i klawiatura zadzia艂a艂y w systemie.

To akurat calkowicie normalne, zestawy bezprzewodowe tez czesto dzialaja na
tylko jednym odbiorniku wpietym w USB.

> Niestety, nie dzia艂aj膮 niekt贸re funkcje rolki myszy, specyficzne dla
> aplikacji. Mo偶na co prawda w panelu konfiguracyjnym zdefiniowa膰 funkcje
> k贸艂ka dla poszczeg贸lnych aplikacji, ale lista wyboru tych funkcji jest
> ograniczona (choc dosy膰 liczna). No i np. w programie Sony Vegas Pro,
> specyficzne funcje k贸艂ka na timeline nie dzia艂aj膮...
>

> Zna kto艣 na to spos贸b?

Mam klawiature i mysz MS, z tego co pamietam to wlasnie sporo rzeczy nie
dzialalo bez sterownikow z ich strony, mimo ze system rozpoznal rodzaj
urzadzenia i jakies uniwersalne zainstalowal.

Pozdrawiam
Kamil