Re: nettop Zotac

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 22:12:58 MET

W dniu 2010-12-08 21:40, Gil pisze:
> [...]
> bierze 175W. Tu mam zu偶ycie 25 W max podczas pracy z internetem. Nigdy nie by艂o
> wi臋cej ni偶 30W. Oczywi艣cie to bez monitora (u mnie monitor 28W)
> Wi臋kszo艣膰 czasu przy komputerze sp臋dzam przegl膮daj膮c www tote偶 my艣l臋, 偶e to by艂
> dobry zakup. W dodatku - nawet na Vi艣cie SP2 chodzi zadowalaj膮jco.
> Komfort pracy jest jak przy normalnym komputerze. To nie netbook. Tu mamy nasz
> wielki domowy ekran.
> Procesor ATOM 510 dwurdzeniwy i karta graf ION
> Instalacja z wielkimi problemami z przygotowanego Pendrajwa
Jakie problemy? Mi si臋 wywala艂a instalka 7ki 32bit, zaraz po pokazaniu
dysku (wykryty prawid艂owo, partycje widzi prawid艂owo) i pr贸ba
formatowania lub p贸j艣cia dalej - wysypka z errorem typu 0x800000057.
Prze艂膮czanie dysku w biosie IDE-compatible, IDE-native, AHCI... bez
zmian. Pr贸ba nakarmienia driverami F6 - pora偶ka ca艂kowita. Okaza艂o si臋
偶e w usb-hub w monitorze mia艂em podpi臋tego pendrive (kt贸rego instalka 7
nie widzia艂a, ale bios widzia艂). Po jego wyj臋ciu instalka posz艂a ju偶 bez
problem贸w, w ahci.

Jak ci odtwarza to co艣 mkv i inne 1080i ? Mi (przy rozdzielczo艣ci
1920x1080 i filmie fullhd) potrafi przy niekt贸rych filmach, w niekt贸rych
scenach mocniej dynamicznych "tak jakby zwalnia膰", wyra藕nie klatkowa膰
jakby framerate by艂o 5-10fps, ale r贸wnocze艣nie obci膮偶enie cpu obu j膮der
jest ma艂e (30-40% maks), obci膮zenie dysku szcz膮tkowe, obci膮zenie sieci
te偶 (niezale偶nie czy odtwarzam z eth1Gbit, dysku wbudowanego, dysku na
usb). Podobnie nawet klipy na youtube w fullhd zmaksymalizowany na
fullscreen czasem tnie (mimo 偶e ma ju偶 zbuforowany ca艂y klip), ale to
bym obwinia艂 flasha. Win7 32bit, 2GB ram, 32GB ssd, odtwarzacz
multimedialny VLC lub MediaPlayerClasic-HomeCinema.