Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 15:03:36 MET

Dnia 2010-12-07, o godz. 14:33:12
"tarnus" <marko1a@lycos.de> napisał(a):

> Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
> wiadomości news:20101207122643.5bbba5a5@babcia-workstation...

> Nie chodzi o wejście ale o samą znajomość hasła.

Zdaje się że to Ty napisałeś: "Szef nie miał pojęcia że jego zaufany
pracownik trzymający ważną korespondencję nie tą był jedyną osobą która
miała wejście na konto."? A poznanie haseł w sytuacji pełnego dostępu
do komputerów użytkowników to w prostych sieciach często sprawa
trywialna. Pomijając jakieś snifowanie czy keylogery to często
wystarczy przejrzeć hasła zapisane w przeglądarce czy odpalić program
pocztowy z zapisanym hasłem.

> Reszta ni na temat.

Ależ jak najbardziej na temat. To jest lista dyskusyjna - temat może
zdryfować w dowolnym kierunku i nic na to nie poradzisz.

Zdrówko