Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?

Autor: tarnus <marko1a_at_lycos.de>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 12:08:19 MET

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:idl1tr$8ri$1@inews.gazeta.pl...

> - tak zażyczył sobie szef/własciciel
Nie czytasz. Właściciel firmy sobie tego nie życzy. To była inicjatywa
admina który NIE PRACUJE W NASZEJ FIRMIE a ma także wgląd do naszych haseł.

> - uzytkownicy zostali o tym powiadomieni

Nikt nie został powiadomiony. Sprawa wyszła neidawno na jaw.

> A czy musisz korzystać z tego serwera? Nie możesz używać zewnętrznej
> skrzynki? Pewnie czegos nie wiem i z góry przepraszam jeśli pytania są bez
> sensu.

To twoje pytania sa bez sensu.
Nie znasz sytuacji a się wypowiadasz jak byś tu był. Szef nie miał pojęcia
że jego zaufany pracownik trzymający ważną korespondencję nie tą był jedyną
osobą która miała wejście na konto. Mało tego szef tez ma swoje konto i
okazało się że administrator (z firmy która świadczy nam usługi w tym
zakresie) zna wszystkie hasła. Zarówno zaufanego pracownika jak i samego
szefa. Pieron go wie kto jeszcze zna, może jego syn, żona, kochanka nieraz
mieli okazję je także poznać.

Marek