kombinacja wyświetlaczy laptopa z HDMI i VGA(DP)

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2010 - 13:25:35 MET

Witajcie,

Takie szybkie pytanko (banalne, ale nie mam jak sprawdzić):

Laptopu częśto mają obecnie 2 wyjscia na zewnętrzne monitory (np. HDMI i
miniDisplayPort, kiedyć HDMI i VGA). Oczywiście, tylko jedno z nich dziłać
może _równocześnie_ z własnym LCD laptopa. Ale interesuje mnie, można
swoodnie wybierać które 2 działają równocześnie.

Przyklad: do normalnej pracy 2-monitorowej, używam wyświetlacza laptopa oraz
Extended Desktop na 20" monitorze DVI. Ale już przy edycji wideo - mając do
HDMI podłączony duży wyświetlacz HDMI - chciałbym jego właśnie używać do
podglądu (reszta interfejsu programu na jednym z 2 pozostałych).

Mozlwe to?