Re: Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?

Autor: Jamnior <wnzavbe_at_tnmrgn.cy>
Data: Sun 05 Dec 2010 - 04:22:57 MET

W dniu 2010-12-04 21:08, 1634Racine pisze:
> Jamnior in news:id9hlj$gn3$1@news.task.gda.pl
> [..............................]
>

> jedyny na allegro welland z HOT-SWAPEM ?
>
> 1. Faktycznie bez problemu jest lokowanie dysku do wellanda?

problemow zero, szybko latwo i przyjemnie

> 2. Czy dysk siedzi naprawde sztywno w wellandzie? Zero wibracji [w
> kazdym razie slyszalnych]?

siedzi jak skala, nie wibruje, jest bezszelestny (przynajmniej u mnie)

> Zastanawiam sie nad:
> http://allegro.pl/obudowa-hdd-welland-me-740q-sata-3-5-usb-2-0-otb-i1333744132.html

tez przygladalem sie tej obudowie, ale poniewaz zagluje wieloma dyskami,
to wlasnie decydujacy wplyw na zakup mialo to, ze zadnych srobek, no i
hot-swap nie do pogardzenia :)

> - tutaj dysk mocowany jest na sruby, może to i prostsze nic dociskowe
> sprężyny w hotswapowym wellandzie, ale wydaje sie pewniejszym mocowaniem...
> Jak jest?

> o co chodzi z tym oszałamiającym transferem? :)

to tak na szybko podalem szybkosc kopiowania plikow z (na) dysk w tej
kieszeni :)

--
Pozdrawiam
Jamnior