zwiecha/zamrozenie komputera

Autor: Krzysztof <ksygit_at_sz.onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2010 - 23:30:51 MET

witam

mam juz od dluzszgo czasu problem z moim komputerem.
Bardzo czesto, ale nie ma jakiegos okreslonego przedzialu czasowego,
komputer nagle zamiera, tzn ekran jest nieruchomy, nie dziala myszka,
klawiatura i inne urz usb, brak np dzwieku, lub slychav jeden ton.
Nie ma jakiejs okreslonej reguly kiedy to sie stanie, czasami jest to 2-3
razy dziennie, a czasami raz na 2 dni. Moze to byc np podczas przegladania
stron w internecie, czy jak jest w bezczynny.
Poczatkowo testowalem go ubcd4win i innymi programami, i chyba za krotko bo
testy nic nie wykazywaly,
Bylem wiec pewny, ze to wina windowsa, w miedzyczasie nawet go
reinstalowalem, zainstalowalem najnowsze sterowniki itp, ale wczoraj
zawiesil mi sie po 20h testu wlasnie na ubcd4win, wiec chyba to jednak
hardware.
I tu mam problem, bo wczesniej wymienilem profilaktycznie plyte glowna na
nowa - bo tu podejzewalem problem, wymienialem zasilacz, testowalem pamiec
memtestem ponad 36 h i zadnego bledu, acha wymienilem tez chlodenie CPU
Pozostal w zasadzie procesor i karta grafiki.
I tu jest moje pytanie, czy moze to byc problem z procesorem ?
Chcialbym zasiegnac opini, gdyz koszt nowego to jednak spory wydatek ( i7
860 )

Za wszelkie propozycje bede wdzieczny

pozdrawiam

Krzysztof

GA-P55A-UD4 , i7 860, graf Geforce 8600 GTS, zasilacz Chieftec A135
APS_550C 2HDD, 2 DVDRW