Re: nagrywanie p³ytek DVD 8.5GB

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 16:38:52 MET

W dniu 2010-12-02 13:51, Brunon Bluthgeld pisze:

> Ja widzia³em porz±dne filmy na dwustronnych p³ytach.

Ja nawet mam kilka, nawet tak dziwnych gdzie z jednej strony audio (cd)
a z drugiej dvd ;-)

>A w ogóle to
> ³amiecie zasadê "nie ma g³upich pytañ", JESTE¦CIE GORSI NI¯ HITLER.
>
> (tak wiem ¿e google - to mo¿e w ogóle zamkn±æ grupe? wiêkszo¶æ w±tkow
> da³oby sie rozwi±zaæ po reserczu na guglu wszak)

Byæ mo¿e masz racjê, byæ mo¿e na takie pytanie nie nalezy odpowiedaæ
albo odpowiadaæ cierpliwie, tylko ... zastanawia mnie z jakiego powodu
tak trudno wstukaæ w google "p³yta dwuwarstwowa" "p³yta dwustronna" -
odpowied¼ masz natychmiast, nie musisz czekaæ, nie musisz siê liczyæ z
tym ¿e nikt nie odpowie