Re: Wybór netbooka

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2010 - 16:08:25 MET

Dnia 2010-12-02 11:23, Użytkownik Doc napisał:

> Jeszcz półtora roku temu rodzice mieli mojego stareńkiego Celerona 433 z
> któego czasami kożystałem więc wiem z czym to się je.
>
> No i mam świadomość, ze netbook to do notatek a nie do pracy. Takie jest
> moje założenie: internet, notatki + ewentualnie muzyka.

Z tego fragmentu "i może jakiś film" nie wynika że tylko
do notatek. :-)
Jeśli mała moc nie jest problemem to poszukaj czegoś z 10 calowym
ekranem i pierwszym atomem w cenie poniżej tysiąca zł.
Nie bardzo widzę sensu w kupowaniu "lepszego" notatnika za półtora
tysiąca czy więcej. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.

Pozdrawiam