Re: ladowarka samochodowa LAPTOP / NETBOOK

Autor: ±ćęłń󶼿 <antyspam_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 16:03:48 MET

Do HP kupiłem oryginalny zasilacz 110/230V AC/12V DC.
Można go zasilać i z sieci i z zapalniczki.
S± dwa modele 65 W i 90 W, mam ten "słabszy", ale i tak jest sporo większy i cięższy od standardowego 110/230V 65W.
Ma na sobie guzik do wł±czania ładowania aku ( w instrukcji: "nie ładuj aku podczas lotu samolotem").

-----