Re: Płyta główna (prawdopodobnie) poległa - jaka może być przyczyna?

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 13:12:33 MET

> Ja bym spróbował jeszcze zasadzić inną grafikę.

Żadnej karty na PCI-E nie znalazłem, bo walają się u mnie same AGP -
wygrzebałem gdzieś kartę na PCI (jakiegoś tridenta z 1997 r.). System
wstaje częściej niż przedtem (czyli co kilka prób) ale w sumie problem
pozostaje. Poza tym raczej nie uciągnie 1440x900 x 32bit x 60Hz.
Wychodzi na to, że pozostaje wymiana płyty, bo nawet jeśli jest to
grafika, to zakup nowej mija się z celem (musi byc f-ra i gwarancja -
podobne koszty co MB), a gwarancji że będzie działać nie ma. XP powinien
dać się aktywować, bo ostatnio zmieniałem całe bebechy (MB z grafiką +
CPU) z AMD na Intela i system aktywował się bez zająknięcia.