Re: eeepc wsiakly czy co?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 09:36:42 MET

> 2. dużo piszę aplikacji pod przeglądarki z obfitym
> JS, więc mi trochę przeszkadza jego w tym powolność.
> Gdybym tego _używał_ to pewnie by mi wystarczało,
> gdy mam na tym _pracować_ i debugować JS we firebug
> to na atomie się nie da tego robić wygodnie.

Ano... Zwlaszcza przy zestawieniu z Air'em.
Mocno nieuczciwe dla dowolnego eee ;)

> 3. No po 2 latach się nudzi - jednak.

Czyli kolega "ptoki" ma swoja odpowiedz na pytanie
co sie dzieje z eeeepc. Otoz eeepc nie umieraja, a z
rzadka sie nudza i trafiaja na rynek wtorny ;)

> ps. chcesz kupić? Mogę Ci go podrzucić przy najbliższej okazji ;)

Nieee... na co mi dwa takie same? ;)

Poza tym - 901 to rewelacyjne polaczenie rozsadnych
parametrow i malych rozmiarow (wszystkie pozniejsze
modele sa juz wieksze niestety) ale jesli nie ma potrzeby
noszenia go w kieszeni, to taki T42 (za +/- same pieniadze)
bedzie wygodniejszy (i szybszy przy okazji).

pozdrawiam,
Vituniu.