Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Rev <revmode_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 04:18:44 MET

Smok Eustachy wrote:

> Brotherów trzeba używać.
Tak, to prawda. Raz na tydzień, 2 tygodnie trzeba zużyć wszystkich 4 (CMYK)
dysz, żeby się nie zapchały. Ale pretestowałem przypadek, kiedy kolor nie
był używany przez ponad miesiąc i zaczął niedomagać. 2-3-krotne czyszczenie
dysz jednak pomogło. Dlatego oprócz DCP-195, do którego zamienniki są na
all... dostępne bez problemu zakupiłem tydzień temu dcp j315w, do którego są
już zamienniki na znanym_wszystkim_portalu marki dulin (polecane) za
śmieszne pieniądze.

Jeśli wystarczy dobrej jakości wydruk bez wymagań super szybkiej prędkości
wydruku to polecam.

--
Zdrowia,
Rev