Re: minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2010 - 02:06:34 MET

U偶ytkownik Piotr Wozniacki napisa艂:
> "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> wrote in
> message news:slrnif82gv.984.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...

> Sergiusz, przeczytaj prosz臋 raz jeszcze powy偶szy fragment z mojego postu :)

Aaaaa tam, taki "fachura". Od偶a艂uj na FACHOWCA z Fluke a nie testerkiem
za 10z艂 (jak JEGO kabel "nie gada艂" to co za fachowiec..). Powie Ci
wtedy 100% PRAWDY: parametry, kt贸ry NIE spe艂nia normy i co z tym zrobi膰
(poza pruciem 艣cian...) A WTYCZKI zarabiamy na LINCE. Na DRUT stosujemy
GNIAZDA... (+ patchcordy)

W.P.