Re: Dla odmiany klasa econo:

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 22:55:24 MET

Dnia 29-11-2010 o 14:10 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

> A np. to:
> http://bitcomputer.pl/product.php?id=16047
> ?

W przedziale do 230zł, z czterema gniazdami pamięci DDR3, grafiką
i z gwarancją znalazłem raptem 3, słownie trzy płyty mATX (nie
licząc Asrocka). Ceny - najtaniej z Ceneo.
To są najtańsze płyty na rynku, więc pytam - gdzie +1?
W tym taka z Twojego linka i jedna z GeForcem.
http://kut.as/2ac
http://kut.as/2ad
http://kut.as/2ae
Ja bym za te pieniądze na cuda nie liczył, co nie znaczy, że nie
będą dobrze działać.
Jak to niektórzy mówią: jest ryzyko - jest zabawa :)

--
WiesłaW
Opera Mail