Re: bad pixele.... gwarancja..

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 15:25:32 MET

W dniu 29.11.2010 13:35, Desoft pisze:
> Jest norma na to.
> Producent podaje w jakiej klasie jakości jest matryca, a to determinuje
> ile dopuszalnych jest na niej badpixeli. Szczegóły (ile - na jakim)
> znajdziesz w necie.

Generalnie sprawdza się zasada WYPIWYG ;-> (what you pay is what you
get) - ale oczywiście wszystko należy dokładnie sprawdzić, bo wysoka
cena też może być "chwytem marketingowym".

Ja kupiłem prawie 5 lat temu 19-calowy EIZO. I póki co, odpukać, działa
pięknie. Ale cena była dość bolesna. Cóż, jak wytrzyma tyle, co
poprzedni (kineskopowy, też 19 cali Hitachi, 8 lat miałem i jak
sprzedawałem cały czas był w pełni sprawny i wyraźny).