Re: Dla odmiany klasa econo:

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2010 - 12:34:03 MET

Dnia 29-11-2010 o 00:21 Smok Eustachy napisał na pl.comp.pecet:

> Po to że gwarancja jest.

Grunt to wymagania. Napisz jeszcze, że nie będziesz wcale grał, tylko
od czasu do czasu w Crysisa na full detalach :)

> A cena za używki prawie taka sama.

Nie wiem czy słyszałeś, ale "prawie" robi wielką różnicę :)
http://allegro.pl/asus-m3a76-cm-am2-am2-amd780g-dvi-ddr2-fv-i1326142676.html
http://www.ceneo.pl/2267961

Myślę, że taka Tobie by wystarczyła. Sam napisałeś, że nie potrzeba Ci
wydajności.
http://allegro.pl/ga-m55plus-s3g-am2-geforce-6100-szybka-wysylka-i1339521095.html
Masz w niej GeForca, dołożysz Athlonika 64 X2 - będzie chodzić, no i w
cenie
się zmieścisz. Może nawet jeszcze zostanie?

--
WiesłaW
Opera Mail