Re: RAM P133

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 28 Nov 2010 - 22:53:26 MET

W artykule <19r1btqx4q4rp.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>, Przemysław
Ryk napisał(a):

> W BIOS jak masz skonfigurowane ustawienia pamięci? Automatyczne czy "z
> palca"?

Tamten BIOS (jakoś z początku 2000 roku i brakiem nowszej wersji) nie ma
znaczenia czy ustawię mu ręcznie taktowanie na auto czy na inną wartość.
Ale powiem inaczej - jakoś to polubiłem już, a sprzęt też lada chwila będzie
złomowany, dlatego ja specjalnie nie chcę się nad tym zagłębiać (nie zależy
mi ani na znalezieniu ani na usunięciu przyczyny).

Jacek